Σε περίοδο οικονομικής κρίσης η αναφορά ενός τέτοιου είδους θέματος μπορεί να ξενίζει, όμως, στην περίπτωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι γεγονός. Οι "ασπρόμαυροι", ξεπερνώντας τις αντιξοότητες της αγοράς και αποδεικνύοντας ότι ο σύλλογος διαθέτει πολύ ισχυρό brand name, έκαναν ρεκόρ στις χορηγίες! Ίσως απίστευτο, αλλά αληθινό...
Την περασμένη σεζόν, λοιπόν, οι συμφωνίες της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με εταιρείες που αποφάσισαν να στηρίξουν την ομάδα χορηγικά έφτασαν τις 39. Αριθμός ρεκόρ μέχρι την περασμένη εβδομάδα, όταν και έκλεισαν (σχεδόν) οι συμφωνίες της τρέχουσας σεζόν, που έφτασαν στο νούμερο 43!
Οι παλιοί και οι νέοι
Από τις 43 εταιρείες που συμφώνησαν να διαφημιστούν μέσω ΠΑΟΚ αυτή τη σεζόν, οι 33 συνεργάστηκαν και την περασμένη περίοδο. Έκριναν ότι η διαφήμιση που έκαναν ήταν αποδοτική και αποφάσισαν να ανανεώσουν. Οι υπόλοιπες 10 είναι εταιρείες που αποτελούν new entry στην Τούμπα.
Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι υπάρχουν 4 ακόμη εταιρείες, με τις οποίες βρίσκεται σε συζήτηση το εμπορικό τμήμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για ενδεχόμενη σύναψη συμφωνίας. Αν κλείσει έστω και ένα νέο συμφωνητικό, τότε το ρεκόρ θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, μιλώντας για υπέρ αποδοτική χρονιά.
Τα έσοδα
Η αύξηση στις συμφωνίες, όπως ήταν επόμενο, έφερε αύξηση και στα έσοδα. Την περασμένη σεζόν, λοιπόν, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ από τις χορηγίες της έβαλε στα ταμεία της ποσό της τάξης των 4,5 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτή τη σεζόν, οι συμφωνίες υπολογίζονται ότι θα αποφέρουν στον "ασπρόμαυρο" σύλλογο ποσό 5 εκατομμυρίων ευρώ, με αυξητική τάση, αφού, όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν συζητήσεις με 4 εταιρείες ακόμη σε εξέλιξη.
Η πιο ακριβή χορηγία, βεβαίως, είναι αυτή της ΟΠΑΠ Α.Ε., που ξεπερνά το 1,5 εκατομμύριο ευρώ, καθώς η εταιρεία διαφημίζεται στο εμπρός μέρος της φανέλας του "Δικέφαλου".
Είναι αξιοσημείωτο, επίσης, ότι -όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ- δεν έπαιξε ρόλο στις συμφωνίες το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ παίζει και στην Ευρώπη αυτή τη σεζόν. Οι περισσότερες από τις 43 συμφωνίες, άλλωστε, έκλεισαν πριν ο "Δικέφαλος" εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Βασικό κίνητρο για τους χορηγούς αποτελεί η μεγάλη συσπείρωση του κόσμου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, η γεμάτη Τούμπα σχεδόν σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι και -φυσικά- τα 19.203 εισιτήρια διαρκείας.
Οι 43 χορηγοί αναμένεται να παρουσιαστούν επισήμως από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ σε κάποια ημερομηνία μέχρι τα ερχόμενα Χριστούγεννα.
Πηγή: olapaok.gr
Την περασμένη σεζόν, λοιπόν, οι συμφωνίες της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με εταιρείες που αποφάσισαν να στηρίξουν την ομάδα χορηγικά έφτασαν τις 39. Αριθμός ρεκόρ μέχρι την περασμένη εβδομάδα, όταν και έκλεισαν (σχεδόν) οι συμφωνίες της τρέχουσας σεζόν, που έφτασαν στο νούμερο 43!
Οι παλιοί και οι νέοι
Από τις 43 εταιρείες που συμφώνησαν να διαφημιστούν μέσω ΠΑΟΚ αυτή τη σεζόν, οι 33 συνεργάστηκαν και την περασμένη περίοδο. Έκριναν ότι η διαφήμιση που έκαναν ήταν αποδοτική και αποφάσισαν να ανανεώσουν. Οι υπόλοιπες 10 είναι εταιρείες που αποτελούν new entry στην Τούμπα.
Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι υπάρχουν 4 ακόμη εταιρείες, με τις οποίες βρίσκεται σε συζήτηση το εμπορικό τμήμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για ενδεχόμενη σύναψη συμφωνίας. Αν κλείσει έστω και ένα νέο συμφωνητικό, τότε το ρεκόρ θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, μιλώντας για υπέρ αποδοτική χρονιά.
Τα έσοδα
Η αύξηση στις συμφωνίες, όπως ήταν επόμενο, έφερε αύξηση και στα έσοδα. Την περασμένη σεζόν, λοιπόν, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ από τις χορηγίες της έβαλε στα ταμεία της ποσό της τάξης των 4,5 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτή τη σεζόν, οι συμφωνίες υπολογίζονται ότι θα αποφέρουν στον "ασπρόμαυρο" σύλλογο ποσό 5 εκατομμυρίων ευρώ, με αυξητική τάση, αφού, όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν συζητήσεις με 4 εταιρείες ακόμη σε εξέλιξη.
Η πιο ακριβή χορηγία, βεβαίως, είναι αυτή της ΟΠΑΠ Α.Ε., που ξεπερνά το 1,5 εκατομμύριο ευρώ, καθώς η εταιρεία διαφημίζεται στο εμπρός μέρος της φανέλας του "Δικέφαλου".
Είναι αξιοσημείωτο, επίσης, ότι -όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ- δεν έπαιξε ρόλο στις συμφωνίες το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ παίζει και στην Ευρώπη αυτή τη σεζόν. Οι περισσότερες από τις 43 συμφωνίες, άλλωστε, έκλεισαν πριν ο "Δικέφαλος" εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Βασικό κίνητρο για τους χορηγούς αποτελεί η μεγάλη συσπείρωση του κόσμου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, η γεμάτη Τούμπα σχεδόν σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι και -φυσικά- τα 19.203 εισιτήρια διαρκείας.
Οι 43 χορηγοί αναμένεται να παρουσιαστούν επισήμως από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ σε κάποια ημερομηνία μέχρι τα ερχόμενα Χριστούγεννα.
Πηγή: olapaok.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου